ATSKATS UZ 2019. GADA “BALTTOUR” FORUMU

PROGRAMMA *


Darba valoda: latviešu
Ilgums: 9.30-16.35


9.30 Rīta kafija un reģistrācija
10.00 Atklāšana
10.15 Pētījuma “Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju ceļošanas paradumi Latvijā un vispārējās iekšzemes tūrisma tendences” rezultāti
11.10 “Kā uzticēties sadarbības partneriem un klientiem, novērtējot to finanšu drošumu”
11.25 “Millennials jeb “tūkstošgades paaudze”. Kas viņi ir? Kādas stratēģijas ir efektīvas šīs paaudzes uzrunāšanā tūrismā?”
12.35 Tīklošanās, pusdienas sadarbībā ar “airBaltic”
13.30 Lidsabiedrības “airBaltic” jauno galamērķu prezentācija
14.40 “Mārketinga personalizācija digitālajā stratēģijā”
15.05 “Kā būt sociālo tīklu nozares līderim 2019.gadā? TOP 3 tendences”
15.30 Mazā kafijas pauze
15.50 “Tūrisma mājaslapu tendences 2018.gadā”
16.15“Ko varam mācīties no tūrisma reklāmas Latvijā?”
16.40 Sarunas, saviesīgs foruma noslēgums

* Programmā ir iespējamas izmaiņas.

JAUNUMI

Veiksmīgi noslēdzies “Balttour 2019” biznesa forums

30. janvārī viesnīcā “Wellton Riverside SPA Hotel” norisinājās izstādes-gadatirgus “Balttour 2019” biznesa forums, kas pulcēja 145 tūrisma nozares profesionāļus no visas Latvijas. Forumā speciālisti varēja uzzināt par dažādiem mūsdienu tūrisma mārketinga digitalizācijas izaicinājumiem, biežākajiem klupšanas akmeņiem un iespējamajiem risinājumiem. Vairāk >>

LEKTORI

Ēriks Lingebērziņš, biznesa augstskolas “Turība” asociētais profesors, Tūrisma pētniecības centra vadītājs, SIA “Balticvision Riga” izpilddirektors

Ēriks Lingebērziņš tūrisma nozarē strādā jau 16 gadus. Paralēli darbam uzņēmējdarbībā Ēriks strādā arī biznesa augstskolā “Turība” – viņš ir asociētais profesors un Tūrisma pētniecības centra vadītājs. 2017. gadā iznāca viņa monogrāfija “Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā”.

TĒMA:
- “Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju ceļošanas paradumi Latvijā un vispārējās iekšzemes tūrisma tendences” rezultāti un secinājumi

Lejupielādēt prezentāciju.



Intars Miķelsons, “Kredītinformācijas Biroja” komercdirektors

Viens darījums bijis veiksmīgs, droši slēdzam nākošo līgumu? Šodienas mainīgajā biznesa vidē ir pierādījies, ka uzņēmuma kredītspēja var krasi mainīties vienas dienas laikā, tāpēc katram uzņēmumam jāpārbauda informācija par potenciālo sadarbības partneri vismaz reizi mēnesī un obligāti - pirms katra lielāka darījuma! "Kredītinformācijas Biroja" arhīva priekšrocība ir tā, ka dati tiek atjaunoti katru dienu, tos piegādā ne vien finanšu institūcijas, bet arī Latvijas lielākie uzņēmumi. Bez kredītsaistībām kredītbirojs apstrādā arī citu informāciju par patērētāju parādsaistībām un maksāšanas disciplīnu pret lielākajiem komunālo pakalpojumu, elektroenerģijas tirgotāju un citu nozaru uzņēmumiem. Tāpat kredītbirojā ir pieeja ziņām par uzņēmumiem no vairāk kā 240 valstīm.

TĒMA:
- “Kā uzticēties sadarbības partneriem un klientiem, novērtējot to finanšu drošumu”

Lejupielādēt prezentāciju.



Kristīne Rasnača, "New Black" izpilddirektore un stratēģe, Latvijas Sabiedrisko attiecību profesionāļu asociācijas valdes locekle

Millennials jeb “tūkstošgades paaudze” ir sasniegusi pilngadību un līdz 2025. gadam pamazām kļūs par galvenajiem patērētājiem un darbaspēku visā pasaulē, tostarp arī Latvijā. Katru dienu mēs lasām virsrakstus par to, cik svarīgi ir zīmoliem jau tagad spēt uzrunāt un izprast “tūkstošgades paaudzi”, taču realitātē daudzi mārketinga speciālisti vēl nespēj atrast pareizu pieeju zīmola komunikācijā ar tiem. Un tūrisma industrija nav izņēmums - milleniāļi šeit ir ieviesuši pamatīgas pārmaiņas.

Lekcijas saturu ir izstrādājuši jauno mediju un digitālā mārketinga profesionālis Artūrs Mednis un pieredzējusi komunikācijas eksperte Kristīne Rasnača.

TĒMA:
- “Millennials jeb “tūkstošgades paaudze”. Kas viņi ir? Kādas stratēģijas ir efektīvas šīs paaudzes uzrunāšanā tūrismā?”



Kristiāns Patmalnieks, “Infinitum” pārdošanas vadītājs

Saskarsmē ar zīmoliem mēs visi vēlamies unikālu un pielāgotu pieredzi tieši mūsu vajadzībām. Tūrisma industrijā tas ir izteiktāk, jo patērētāji ir vēl prasīgāki, veicot izvēli, ar kuru uzņēmumu tie sadarbosies. Izmantojot digitālā mārketinga risinājumus, mēs varam pircēju ceļu padarīt personalizētu un īpašu katram lietotājam. Prezentācijā Kristiāns dalīsies ar pieredzi, kā to izdarīt, lai potenciālie klienti būtu apmierināti un pārdošanas rezultāti augtu.

TĒMA:
- “Mārketinga personalizācija digitālajā stratēģijā”

Lejupielādēt prezentāciju.



Laura Celmāra, “Infinitum” sociālo tīklu projektu vadītāja, “Digital Journey” apmācību kursa “Sociālo tīklu mārketings” trenere

Prezentācijā varēs pārliecināties, cik strauji mēdz attīsties sociālo tīklu platformas un kā būt soli priekšā sīvākajam konkurentam! Laura prezentācijā dalīsies ar iedvesmojošiem padomiem sociālo tīklu aktivitātēm 2019. gadā, jaunākajiem pētījumiem par sociālajiem tīkliem (arī tūrisma nozarē), top 3 satura formām, kam pievērst uzmanību tūrisma nozarē, kā arī ar prakses vizualizācijas piemēriem.

TĒMA:
- “Kā būt sociālo tīklu nozares līderim 2019.gadā? TOP 3 tendences”

Lejupielādēt prezentāciju.



Jānis Birģelis, “Infinitum” pakalpojumu vadītājs, “Digital Journey” apmācību kursa “Google Analytics” treneris, “Analytics 360” speciālists

Prezentācijas laikā varēs uzzināt par to, kādas ir bijušas mājaslapu lietošanas tendences 2018.gadā. Aktuālās ierīces, lietotāju paradumi lapu izmantošanā.

TĒMA:
- “Tūrisma mājaslapu tendences 2018.gadā”

Lejupielādēt prezentāciju.



Irbe Katrīna Zolneroviča, “Infinitum” digitālās reklāmas nodaļas vadītāja

Prezentācijā tiks apskatīti piemēri no Latvijas tūrisma reklāmas digitālajā vidē ar uzsvaru uz veiksmīgām praksēm, taču būs minēti arī populārākie misēkļi. Parādīsies salīdzinājums ar pasaules tendencēm un ieteicamajiem risinājumiem. Papildus tiks apskatītas latviešu meklējumu tendences par tūrismu 2018. gadā.

TĒMA:
- “Ko varam mācīties no tūrisma reklāmas Latvijā?”

Lejupielādēt prezentāciju.



Sanda Teihmane, „airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs

Ar lielu aizrautību Sanda pārstāv lidsabiedrību “airBaltic” jau vairāk nekā 12 gadus un rūpējas par “airBaltic” pārdošanas rezultātiem un sadarbību ar tūrisma aģentūrām 12 valstīs, tajā skaitā arī Latvijā.

TĒMA:
- Lidsabiedrības “airBaltic” aktualitātes un jaunāko galamērķu prezentācijas, kā arī iespēja laimēt iepazīšanās braucienu uz kādu no jaunajiem galamērķiem.

Lejupielādēt prezentāciju.







Organizatori

alta logo bt1 logo

Sadarbībā ar

airbaltic