Biznesa forums tūrisma nozares profesionāļiem

  • <h1><span style=color:white;>REIZI GADĀ</span></h1>
  • <h1><span style=color:white;>PREZENTĀCIJAS</span></h1>
  • <h1><span style=color:white;>PANEĻDISKUSIJAS</span></h1>
  • <h1><span style=color:white;>IESPĒJAS</span></h1>
  • <h1><span style=color:white;>KONTAKTI</span></h1>
  • <h1><span style=color:white;>IZSTĀDE</span></h1>

Pasaules notikumu gaita kļūst straujāka gadu no gada. Tūrisma nozare viena no pirmajām saskaras ar izaicinājumiem, ko rada gan tuvi un tāli notikumi, gan vajadzību izmaiņas nozares klientiem un darbiniekiem, gan arī digitālo tehnoloģiju lavīna. Nozarē strādājošajiem ir jāspēj to visu veiksmīgi integrēt ikdienas darbā, tāpēc vadošie speciālisti “BALTTOUR” biznesa forumā ik gadu prezentē jaunumus un tendences.


Baltijā vadošās tūrisma izstādes “BALTTOUR” biznesa forums ir unikāls pasākums Baltijas reģiona tūrisma industrijā. Ievadot aktīvo tūrisma sezonu, biznesa forums tūrisma profesionāļiem sniedz iespēju iepazīt nozares aktualitātes, smelties jaunas biznesa attīstības idejas un izveidot noderīgus profesionālos kontaktus.


Foruma saturs ir paredzēts speciālistiem no uzņemošā un izejošā tūrisma aģentūrām, viesnīcām un izmitināšanas pakalpojumu uzņēmumiem, pašvaldībām un tūrisma informācijas centriem.


Saturs ir lietderīgs arī pārstāvjiem no uzņēmumiem, kas sniedz tūrisma un ar to saistītus pakalpojumus reģionos.


LAIKS, VIETA UN PROGRAMMA *


Norises laiks: trešdiena, 2018. gada 31. janvāris
Vieta: viesnīca “Grand Hotel Kempinski Riga”, Aspazijas bulvāris 22, Rīga
Darba val.: latviešu

Moderators: Aigars Smiltāns, „MEET Rīga” direktors

9.00 Rīta kafija un reģistrācija
9.30 Atklāšana
9.50 Pētījuma “Latvijas tūrisma uzņēmumu attīstības tendences jeb kā būt soli priekšā gudrajam klientam?” rezultāti
10.40 Tīklošanās, kafijas pauze un uzkodas
11.00 “Digitālā mārketinga posmi tūrisma klientu piesaistīšanai un viņu turpmākās uzvedības vadība”
12.10 Tīklošanās, pusdienas sadarbībā ar “airBaltic”
12.50 “Digitālā mārketinga posmi tūrisma klientu piesaistīšanai un viņu turpmākās uzvedības vadība”
14.00 Lidsabiedrības „airBaltic” jauno galamērķu prezentācija (arī angļu val.)
16.00 Sarunas, saviesīgs foruma noslēgums

* Programmā ir iespējamas izmaiņas.


LEKTORI

Elīna Jurkāne

“Infinitum 8” Satura mārketinga nodaļas vadītāja un “Digital Journey” satura mārketinga trenere Elīna vada satura mārketinga komandu, kurā ir 30 autori, kas raksta 10 dažādās valodās, tostarp somu, franču un japāņu. Vidēji mēnesī tiek uzrakstīti 1150 satura materiālu visdažādākajām jomām, sākot no tūrisma līdz pat jurisprudencei un medicīnai. Elīna ir vadījusi apmācības vairākiem starptautiskiem uzņēmumiem par efektīva digitālā satura pamatprincipiem. Elīnas blogus un padomus publiski atzīst kopš 2013. gada, kad Elīna bija viena no 3 autoriem (http://www.winwithwow.lv/), ko mediji iekļāva 2013. gada vērtīgāko blogu sarakstā. Blogošana šobrīd ir atlikta malā, bet raksti tiek veidoti tādiem medijiem kā “Dienas Bizness”, “iBizness”, “7 Guru”.

TĒMAS:
- Ceļotāju sociālo tīklu izmantošanas tendences 2017. gadā
- Latvijas satura mārketinga tendences 2017. gadā (balstīts uz vairāk nekā 150 uzņēmumu pieredzi)
- Ko ņemt vērā 2018. gadā un praktiski padomi, veidojot satura mārketingu tūrismā. TOP 5 kļūdas un TOP 5 iespējas


Juris Baltačs, AdWords administrators

Jānis Birģelis, Google Analytics speciālists

TĒMAS:
- Pieejamā informācija par auditoriju un tās izmantošana savā labā
- Mājaslapas apmeklētāju vērtību noteikšana
- Mājaslapu izmantošanas tendences Latvijā 2017. gadā


Kristiāns Patmalnieks

Ēriks Lingebērziņš, biznesa augstskolas “Turība” asociētais profesors, Tūrisma pētniecības centra vadītājs, SIA “Balticvision Riga” izpilddirektors

Ēriks Lingebērziņš tūrisma nozarē strādā jau 16 gadus, turklāt pēdējos sešus kā „Baltic Vision Riga” izpilddirektors. Paralēli darbam uzņēmējdarbībā Ēriks strādā arī biznesa augstskolā “Turība” – viņš ir asociētais profesors un Tūrisma pētniecības centra vadītājs. 2017. gadā iznāca viņa monogrāfija “Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā”.


TĒMA:
- Latvijas tūrisma operatoru un aģentūru darbības pētījuma “Latvijas tūrisma uzņēmumu attīstības tendences jeb kā būt soli priekšā gudrajam klientam?” rezultāti un secinājumi


Sanda Teihmane, „airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs

Ar lielu aizrautību Sanda pārstāv lidsabiedrību „airBaltic” jau vairāk nekā 10 gadus. Savulaik pieredzi un izturību darbā ar klientiem ieguva tieši „airBaltic” lidostas biļešu birojā, kur pasažieri bieži ir vissteidzīgākie. Šobrīd rūpējas par „airBaltic” pārdošanas rezultātiem un sadarbību ar tūrisma aģentūrām 12 valstīs, tajā skaitā arī Latvijā.

TĒMA:
- Lidsabiedrība “airBaltic” nākamajā gadā turpinās izaugsmi, klientiem piedāvājot jaunus tiešos lidojumus no Rīgas uz Lisabonu, Bordo, Sočiem un Malagu, kā arī Splitu, Gdaņsku un Kaļiņingradu


MODERATORS:

Aigars Smiltāns, „MEET Rīga” direktors

Aigaram ir vairāk nekā 15 gadu pieredze tūrisma nozarē, strādājot lielākajās Latvijas tūrisma firmās un attīstot „MEET RĪGA” zīmolu. Ilggadēja pieredze mārketingā un reklāmas jomā, darbojoties gan starptautiskajās reklāmas aģentūrās, gan kā neatkarīgajam konsultantam. Aktīvs Latvijas darījumu tūrisma nozares popularizētājs – vēstnesis Eiropā.

REĢISTRĒTIES

Dalības maksa – 55,00 EUR
Reģistrējot divus cilvēkus no viena uzņēmuma – 44,00 EUR katram.
Reģistrēties!


Vietu skaits ir ierobežots.


Cenā ietilpst:

  • piedalīšanās “BALTTOUR” biznesa forumā;
  • foruma dalībnieka ID karte;
  • kafijas pārtraukumi.

Papildu bonusi:

  • tūrisma izstādes „Balttour 2018” apmeklējums visas trīs dienas (2.–4. februāris) ar atkārtotu ieeju, turklāt gan profesionāļu laikā, gan publiskajā laikā;
  • speciālie piedāvājumi „Balttour 2018” partnerviesnīcās.


JAUNUMI

Digitalizācija tūrismā – drauds vai iespēja?

Vai digitalizācija ir drauds tūrisma aģentūru, viesnīcu un tūrisma informācijas centru darbam? Iespējams. Tomēr katrai monētai ir divas puses! Tāpēc 31. janvārī “Balttour 2018” biznesa forumā, kas notiks viesnīcā “Grand Hotel Kempinski Riga”, aicinām jūs ieraudzīt to otru pusi – digitālās vides jaunākās iespējas tūrismā! Vairāk >>

„Balttour 2017” biznesa forums ir veiksmīgi noslēdzies

Trešdien, 1. februārī, konferenču centrā “Citadele” norisinājās „Balttour 2017” biznesa forums, ko apmeklēja vairāk nekā 120 tūrisma nozares profesionāļi no visas Latvijas. Vairāk >>




Organizatori

alta logo bt1 logo

Sadarbībā ar

airbaltic