- 34 valstis
- 342 dalībnieki
- 21 725 apmeklētāji
BALTTOUR 2025
Nākamā starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” notiks 2025. gadā no 7. līdz 9. februārim Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā.
Uz tikšanos “Balttour 2025”!
Jaunumi
Izvēlies piemērotus un drošus rīkus strādāšanai attālināti!
Lai arī valda dažādi viedokļi un pētījumi par to, vai attālināts darbs ir efektīvs organizācijām un ērts indivīdiem, vīrusa izraisītā krīze darba devējiem un darbiniekiem visā pasaulē liek atteikties no klātienes saskarmes, strauji apgūt jaunas prasmes un kļūt ievērojami digitālākiem. Mūsdienās ir pieejami daudz un dažādi digitālie rīki, kas palīdz strādāt attālināti, veicina digitālo komunikāciju, sadarbību un ļauj ātri iegūt atgriezenisko saiti!
Veicot digitālo rīku un mākoņpakalpojumu izvēli, noteikti ir jāizvērtē pakalpojuma sniedzēja un paša pakalpojuma uzticamība – kā to var ietekmēt tās valsts likumdošana, kurā uzņēmums reģistrēts vai fiziski atrodas, vai pakalpojums darbosies bez traucējumiem un tik ilgi, cik tas būs nepieciešams, vai būs pieejams lietotāju atbalsts, vai nepieciešamības gadījumā būs iespējams atgūt pārraidītos / sniegtos datus. Tāpat arī jāizvērtē, vai informācija būs drošībā – vai pakalpojuma sniedzējs ir parūpējies, lai mazinātu iespēju, ka tai piekļūs kāds, kuram tā nav paredzēta, vai dati netiks apzināti nodoti trešajai pusei, vai pastāv iespēja, ka datus kāds var nesankcionēti labot vai uzlauzt.
No pakalpojumu sniedzēja uzticamības viedokļa paši uzticamākie rīki, protams, ir tie, kas ir bāzēti pašā uzņēmumā vai vismaz par tiem ir noslēgts individuāls lietošanas līgums. Ja organizācija izvēlas izmantot publiski pieejamu, jau gatavu digitālo rīku, noteikti rūpīgi jāizpēta lietošanas noteikumi un abu pušu tiesības. Visticamāk, noteikumi garantēs drošu informācijas pārsūtīšanu un nebūs jāsatraucas, ka datiem varēs piekļūt, piemēram, kaimiņi, bet pakalpojuma sniedzējs paturēs iespēju pakalpojumu nodrošinātājam pašam izmantot pārsūtītos datus. Izvēloties pakalpojumu piedāvātāju, jāizvērtē arī informācijas saturs – vai tā ir slepena, vai satur sensitīvu informāciju un vai tās nokļūšana ārpus uzņēmuma kontroles var radīt kādas problēmas.
Bez ērtas piekļuves organizācijas informācijas resursiem attālināts darbs noteikti, ja ne apstātos, tad kļūtu krietni sarežģītāks. Daži no populārākajiem dokumentu dalīšanās un dokumentu vadības rīkiem ir Google Drive, Microsoft Teams, Microsoft Sharepoint un Dropbox.
Daži no pieejamajiem risinājumiem: NordVPN, ExpressVPN, CyberChost VPN, Hotspot Shield, Surfshark, PrivateVPN, TunnelBear VPN, IPVanis un Private Internet Access.
Klientu attiecību vadība (CRM)
Sekmīgai klientu apkalpošanai ir pieejama šāda programmatūra: Salesforce, Zendesk, MS Dynamics 365, Scoro, Pipedrive, Standard CRM by HansaWorld, SAP CRM, ZohoCRM, Sage CRM, Oracle CRM, Siebel CRM, Bitrix24, SugarCRM, vtiger CRM, Creatio, Meemo, Norgate un amoCRM.Rīki personālvadībai (HCM)
Pieejami arī pārdomāti rīki personāla piesaistei, darbalaika plānošanai un novērtēšanai: latviešu CakeHR by Sage, Sympa HR, MS Dynamics 365, BambooHR, eddyHR, NetSuite SuitePeople, SAP SuccessFactors, Paddle HR, PurelyHR, Zenefits, Bitrix24, PeopleBookHR, Workday, Kronos un Namely.Risinājumi klientu atbalstam
Rīki un risinājumi, kas ļaus izveidot un uzturēt labākas attiecības ar klientiem: Help Scout, Zendesk, Zoho Desk, Salesforce Service Cloud, Jira Service Desk, Desk.com, Cisco Webex Support, Oracle Service Cloud, TeamSupport, LiveAgent, Freshdesk, Helpjuice, Khoros Care, ConnectWise Manage, Intercom, Groove un AzureDesk.Virtuālai sapulcei
Lai veicinātu strukturētas sarunas, radītu jaunas idejas, nodotu svarīgu informāciju “aci pret aci”, pieejami videozvanu un videokonferenču pakalpojumi: Skype, Zoom, Google Hangouts Meet, Microsoft Teams (ietver Skype for Business), Cisco Webex Meetings, GoToMeeting, Slack, CyberLink U Meeting, BlueJeans Meetings, Jitsi Meet, Whereby un Adobe Connect.Organizācijām ir pieejami arī dažādi atvērtā koda risinājumi, kurus IT administrators bez maksas instalē uz uzņēmuma servera, un tad uzņēmumam nav jāsatraucas par pārsūtīto datu drošību. Drošības eksperts Kirils Solovjovs kā piemēru min videokonferenču rīku Jitsi, ko var lietot kā uzticamāku alternatīvu popularitāti guvušajam Zoom.
Iekšējai saziņai un komandas sajūtas veicināšanai
Digitālās platformas un organizāciju iekšējie sociālie tīkli, intraneti, ko uzņēmumi var izmantot gan tieši ar darbu saistītās informācijas apmaiņai, gan iekšējās komunikācijas aktivitāšu īstenošanai, ir latviešu Whimsical, Yammer, Jive, Trello, Teamwork, Asana, Bitrix24 un arī Facebook veidotais Workplace.Tērzēšanai un ātrai saziņai
Ātrai un operatīvai informācijas apmaiņai organizācijas var lietot arī WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram, Signal, Discord, Slack un Google Hangouts Chat.Procesu pārraudzībai
Uzdevumu un projekta vadības un plānošanas rīki ļauj ērti pārvaldīt arī kompleksus procesus ar daudzām iesaistītajām pusēm un sekot uzdevumu izpildes statusam. Populārākie rīki: Asana, Trello, Basecamp un Productive.Darba laika uzskaitei
Programmatūras automātiskai darba laika uzskaitei reāllaikā ļauj uzlabot komandas produktivitāti un fiksēt katram projektam patērētās cilvēkstundas: latviešu Desktime, igauņu Toggl, Hubstaff, Rescuetime, Time Doctor, Timeneye, Harvest, Qbserve un Everhour.Satura vadībai
Ērtai un vienkāršai organizācijas mājaslapas izveidei un biznesam būtiskās informācijas nodrošināšanai globālajā tīmeklī vari izmantot pieejamos satura vadības rīkus (CMS) WordPress, HubSpot, Joomla!, Drupal, TYPO3 vai Wix.E-komercijas platformas
Ja uzņēmuma darbība ir preču vai pakalpojumu pārdošana, izvēlies kādu no interneta veikalu platformām – WooCommerce, Shopify, Magento vai PrestaShop.E-pasta mārketings
Rīki automatizētai e-pastu izsūtīšanai, kas palīdz ērti un vienkārši sazināties ar esošajiem un potenciālajiem klientiem visā pasaulē, ir latviešu Mailigen by Pipedrive, Smaily, Mailchimp, MailerLite, Salesmango, HubSpot, kā arī ActiveCampaign.Rīki datu vizualizēšanai
Vienkārši biznesa inteliģences rīki ērtai datu vizualizācijai, ko piedāvā latviešu uzņēmumi, ir Zoomcharts, eazyBI un Flex.bi.Skaidra uzņēmuma politika samazina darbinieku pieļautās kļūdas Ņemot vērā vīrusa izraisīto masveida pielāgošanos attālinātam darbam, katras organizācijas vadībai ir pēdējais brīdis pārskatīt ārkārtējo situāciju un krīzes vadības politiku, lai atbildīgie darbinieki zinātu, kā rīkoties. Visticamāk, ir nepieciešams veikt arī ikgadējo politikas pārskatīšanu un atjaunošanu! Lai rūpētos par organizācijas IT infrastruktūras drošību, darbiniekiem noteikti būtu jāatgādina uzņēmuma IT lietotāja uzvedības politika vai vadlīnijas – kāda ir pieļaujama rīcība un ko noteikti nedrīkst darīt, izmantojot organizācijas IT tīklus un resursus, tai skaitā e-pastu.
Informācija darbiniekiem par drošības riskiem attālinātai strādāšanai
Uzteicami, ja uzņēmums ir izveidojis arī attālinātā darba politiku, kas pievērš darbinieka uzmanību ne vien tam, vai lietotā ierīce un interneta savienojuma veids ir drošs, bet arī tam, vai fiziskā apkārtne ir droša, piemēram, vai ekrānā notiekošais nav redzams novērošanas kamerās. Ja uzņēmums darbinieku nenodrošina ar drošu un pārbaudītu organizācijas ierīci, IT speciālistam noteikti vajadzētu pārliecināties, vai lietojamā privātā ierīce ir droša un nesatur ļaunatūru. Ja viena un tā pati ierīce tiek lietota gan darba, gan privātām vajadzībām, ieteicams izmantot darba un privāto profilu nodalīšanu, lai novērstu privāto un darba failu sajaukšanos, kā arī mazinātu drošības riskus.Ieteikumus par IT drošību nodrošina “CERT.LV” Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcija “CERT.LV” ir sagatavojusi ieteikumus attālinātam darbam ārkārtas situācijas apstākļos par vispārējiem riskiem, apstrādājamās informācijas glabāšanu, tiešsaistes sanāksmēm, VPN drošību, datoriem līdzņemšanai un piekļuves tiesību ierobežojumiem. “CERT.LV” sadarbībā ar “NIC.LV”, Latvijas domēnvārdu reģistra turētāju, ir izveidojuši arī DNS ugunsmūri. Tas ir bezmaksas rīks individuālu lietotāju un organizāciju pasargāšanai no kiberapdraudējumiem, tādiem kā viltus banku lapas, krāpnieciskas tirdzniecības platformas, vīrusus izplatošas vietnes u. c.
“RIGA COMM” ir ikgadējs biznesa un IT nozares pasākums Baltijā, kur uzņēmuma resursu vadības, dokumentu vadības, personāla vadības un drošības sistēmu izstrādātāji un piegādātāji, mākoņpakalpojumu, interneta un digitālā mārketinga pakalpojumu sniedzēji, web risinājumu un mobilo aplikāciju izstrādātāji, kā arī IKT produktu ražotāji piedāvā gatavus un personalizētus risinājumus dažādu nozaru un lieluma uzņēmumiem, pašvaldību iestādēm un organizācijām to efektīvai darbībai.
Pasākuma biļetes iespējams iegādāties internetā. Tuvojoties pasākumam, biļešu cena paaugstināsies.
Plašāka informācija:Starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” ir nozīmīgākais tūrisma notikums Baltijā, kas ceļotājiem palīdz izvēlēties galamērķus un saplānot ceļojumus, bet tūrisma nozares profesionāļiem iegūt jaunus kontaktus un veidot sadarbības.
“Balttour 2024” notiks no 2. līdz 4. februārim.
Ceļot var dažādi! Gūsti jaunu pieredzi arī Tu!
- Jauni ceļojumu veidi un iespējas
- Latvijas bagātības
- Baltijas tūrisma pērles
- Citi galamērķi un nebijušas sajūtas
- Izdevīgi piedāvājumi
- Labākie auto ceļojumi
Atkalsatikšanās prieks un saplānoti ceļojumi – veiksmīgi noslēgusies izstāde “Balttour 2023”
5. februārī Ķīpsalā noslēdzās ilgi gaidītā 28. starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour 2023”, kas pēc trīs gadu pārtraukuma guva lielu ceļotāju interesi! Apmeklētāji ar patiesu aizrautību iepazina Latvijas tūrisma objektus, maršrutus un aktīvās atpūtas iespējas, izdevīgi iegādājās ārzemju ceļojumus, kā arī baudīja gastronomiskus labumus un aizraujošas aktivitātes. Gaisā virmoja satikšanās prieks!
“Balttour 2023” kopā pulcēja 293 uzņēmumus un to pārstāvjus no 33 valstīm – Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Armēnijas, Beļģijas, Čehijas, Dānijas, Ēģiptes, Gruzijas, Indonēzijas, Itālijas, Japānas, Kipras, Korejas Republikas, Kostarikas, Marokas, Melnkalnes, Nīderlandes, Norvēģijas, Polijas, Portugāles, Rumānijas, Serbijas, Slovākijas, Somijas, Spānijas, Taizemes, Turcijas, Ukrainas, Ungārijas, Uzbekistānas, Vācijas un Zviedrijas.
Trīs dienās izstāde demonstrēja stabilu patērētāju interesi par nozares piedāvājumu – lai gan izstāde notika vienā hallē, tā pulcēja 22 865 apmeklētājus, tostarp 4000 profesionāļu.
“Esam ļoti gandarīti par “Balttour 2023” izdošanos un Latvijas tūrisma nozarei tik svarīgā pasākuma atgriešanos. “Balttour” parādīja, ka izstādes formāts ir pieprasīts gan tūrisma pakalpojumu sniedzējiem, gan tūristiem. Izvirzītos mērķus esam sasnieguši ar uzviju – veiksmīgi īstenojām mērķtiecīgas aktivitātes nozares profesionāļiem, veicinājām biznesa kontaktu veidošanu, informējām par tūrisma nozares aktualitātēm un piedāvājumiem. Aktualizējām arī drošu un atbildīgu ceļošanu. Pozitīvās atsauksmes iedrošina turpināt izstādi pilnveidot ar papildu aktivitātēm un vērtīgu biznesa saturu. Skaidri redzam attīstības iespējas, sadarbojoties ar tūrisma nozarē iesaistītajiem gan privātā, gan publiskā sektorā. Veidosim Latviju kā Baltijas tūrisma nozares centru!” pauž Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas (ALTA) prezidents Ēriks Lingebērziņš.
Izstādi organizē Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un norisi nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība “BT 1”
LIELDRAUGI
Ekspozīcija
“Atklāj Baltiju!”
- Labi ieteikumi Latvijas, Igaunijas, Lietuvas apceļošanai
- Jaunākie maršruti, tūrisma objekti un piedzīvojumi
- Dažādas naktsmītnes, atpūtas iespējas, velo maršruti
- Veselības un labjūtes tūrisms
- Daudzveidīgi piedāvājumi no Latvijas novadiem
- Aizraujošākie kaimiņvalstu tūrisma objekti
- Amatnieku un mājražotāju darbu un gardumu tirdziņš
“Ceļo uz ārzemēm!”
- Jaunumi populārākajos ārzemju kūrortos
- Ceļazīmju pārdošana un aģentūru īpašie piedāvājumi
- Lidojumu, autobusu un prāmju biļetes
- Ceļošana ar savu auto, citas idejas un ieteikumi
- Galamērķu un atpūtas programmu prezentācijas
- Kolorīti dalībnieki no Eiropas un citiem kontinentiem
- Baltijas jūras reģiona maršruti
Foto un video
2024. gadā “Balttour” sagaida apmeklētājus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Skandināvijas, citām Eiropas un austrumu valstīm.