BALTTOUR 2025

Nākamā starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” notiks 2025. gadā no 7. līdz 9. februārim Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā.

Uz tikšanos “Balttour 2025”!

Jaunumi

Piemērotākā formāta izvēle, ja sadarbojies ar influenceri!


Lai zīmola un influencera sadarbība būtu veiksmīga, ir svarīgi ne vien saprast, vai abām pusēm ir līdzīgas vērtības un vīzija par komunikācijas stilu, bet arī kopīgi atrast piemērotāko vēstījuma nodošanas veidu. Turklāt zīmoliem nevajadzētu paļauties tikai uz klasisku informācijas izvietošanu influencera radītā saturā, bet plašākas auditorijas uzrunāšanai izmēģināt arī citus risinājumus.

Jau 14. oktobrī gan satura radītāji, gan zīmolu pārstāvji varēs tikties Latvijā pirmajā influenceru mārketinga konferencē, kas būs daļa no biznesa tehnoloģiju pasākuma “RIGA COMM 2021” un notiks Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā. Bet šajā rakstā esam apkopojuši populārākos zīmola un satura radītāja sadarbības veidus.

Klasika: sponsorēts sociālo mediju saturs
Ļoti izplatīts sadarbības veids ir sponsorēti un ar zīmola pārstāvjiem saskaņoti sociālo mediju ieraksti influencera jeb satura veidotāja kontā. Šis risinājums ļauj precīzi kontrolēt, kur un kā parādās informācija par zīmolu, taču rūpīgi jāpārdomā, lai apmaksātais saturs neatgādina garlaicīgu reklāmas plakātu. Ideālajā gadījumā zīmolam jāļauj satura veidotājam pašam radīt autentisku saturu. Lai to varētu izdarīt, influencerim ir nepieciešamas zīmola satura vadlīnijas un iespējami precīzi kampaņas mērķi. Lai izvērtētu sadarbības efektivitāti, kā arī veicinātu pārdošanas apjomus, satura veidotājam zīmols var piešķirt speciālu atlaižu kodu.

Dāvana – pārsteigums satura radītājam
Negaidīts pārsteigums – glīti iesaiņota dāvana – ir vēl viens populārs veids, kā zīmoli mēģina panākt, lai tā produkti un vārds parādās influenceru kontā. Šāda pieeja var pamudināt satura veidotājus iekļaut zīmola produktus saturā, taču jāņem vērā, ka šajā gadījumā (ja vien par to neesat oficiāli vienojušies) influencerim nav pienākums zīmolu rādīt saviem sekotājiem. Turklāt, ja produkts viņam nešķitīs pietiekami labs, viņš var dalīties arī ar negatīvo. Tāpēc ir svarīgi vispirms izveidot kontaktu ar konkrēto satura veidotāju, komentējot vai kopīgojot viņu saturu, kā arī saprast, vai satura radītāja vērtības un informācijas prezentēšanas stils atbilst zīmolam. Dāvināšanas stratēģija ir piemērota grāmatu, apģērbu, kosmētikas un citu ikdienas patēriņa produktu zīmoliem.

Svaiga vēsma zīmola saturā – konta pārņemšana
Gana populārs un atraktīvs sadarbības formāts ir zīmola konta pārņemšana. Tā vietā, lai zīmols pats nemitīgi radītu saistošu saturu, zīmoli var veidot sadarbību ar influenceri, kurš noteiktu laiku rūpējas par informāciju, kas parādās zīmola kontā. Var īstenot pilnīgu konta pārņemšanu, kad influenceris iegūst piekļuvi zīmola kontam un pilnībā kontrolē to, vai arī sagatavo konta saturu (gan attēlus un video, gan tekstus), ko zīmola pārstāvji ievieto sociālajā tīklā satura radītāja vārdā.

Šo sadarbības veidu vajadzētu izvēlēties tikai ar zināmu, uzticamu un jau sadarbībā pārbaudītu influenceri. Pārņemšana notiek uz noteiktu laiku – dienu, nedēļu vai ilgāk. Sadarbības periods ir pilnībā atkarīgs no kampaņas idejas un sadarbības stratēģijas. Šī pieeja ir gan interesanta, gan izdevīga zīmolam, jo ietekmētāju saturs bieži vien ir efektīvāks par paša zīmola radīto saturu.

Zīmola vēstnešu programmas
Daudzi zīmoli sadarbību ar influenceriem paceļ vēl augstākā līmenī, lūdzot uzticamiem ietekmētājiem kļūt par zīmolu vēstnešiem (brand ambassadors). Šādas sadarbības gadījumā zīmola vēstneši ikdienā izmanto zīmola produktus un nepārtraukti tos popularizē. Tāpat vēstneši var pārstāvēt zīmolu dažādos pasākumos un piešķirt bezmaksas produktu dāvanas.

Arī šo sadarbības formu vajadzētu izmantot tikai ar iepriekš sadarbībā pārbaudītiem influenceriem. Tā kā šī ir ilgtermiņa sadarbība, nepieciešams ne tikai pārliecināties, ka satura radītāja uzskati, vērtības un estētika atbilst zīmolam, bet arī izstrādāt skaidras vadlīnijas un vienoties par to, ko tieši zīmols no vēstneša sagaida. Ir jāizveido plāns gan tiešsaistes saturam, gan klātienes aktivitātēm, tāpat arī zīmolam ar savu vēstnesi regulāri jāsazinās un jānosūta zīmola preces un bezmaksas paraugi, ko influenceris var dalīt savai auditorijai gan klātienes pasākumos, gan sociālajos medijos.

Kopīgas tiešraides ar satura radītāju
Tiešraides video vienmēr ir bijis un arī tagad ir aktuāls un plašu auditoriju piesaistošs formāts sociālajos medijos, kas ļauj parādīt zīmola raksturu un uzturēt saikni ar auditoriju. Iespējamie tiešraides formāti – intervijas, jautājumu un atbilžu sesijas, kopīgi vebināri, pamācību video, kā arī spēļu šovu formāta konkursi, kā arī jebkuri citi formāti, kas piesaista auditorijas uzmanību un ļauj īstenot zīmola mērķus.

Biznesa tehnoloģiju izstāde un konferences
Par aktuālajām tehnoloģijām un rīkiem biznesa attīstībai varēs uzzināt 14. un 15. oktobrī – ikgadējā biznesa un IT nozares pasākumā “RIGA COMM”, kur uzņēmuma resursu vadības, dokumentu vadības, personālvadības un drošības sistēmu izstrādātāji un piegādātāji, mākoņpakalpojumu, interneta un digitālā mārketinga pakalpojumu sniedzēji, WEB risinājumu un mobilo aplikāciju izstrādātāji, kā arī IKT produktu ražotāji piedāvās gatavus un personalizētus risinājumus dažādu nozaru un lieluma uzņēmumiem, pašvaldību iestādēm un organizācijām to efektīvai darbībai. Tehnoloģijām bagāto izstādes sadaļu papildinās plaša konferenču programma.

“RIGA COMM 2021” notiks klātienē apmeklētājiem ar Covid-19 sertifikātu
Ieeja pasākuma norises vietā, Izstāžu centrā – tikai ar derīgu ES sadarbspējīgu digitālo Covid-19 sertifikātu, personu apliecinošu dokumentu un izstādes biļeti. Vairāk info par apmeklēšanas noteikumiem.

Pasākumu rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar partneriem: “Cognizant”, “Intelligent Machines Riga”, “Riga TechGirls”, “SmartHR Latvija”, Latvijas Tirdzniecības rūpniecības kameru, “Mailigen by Pipedrive”, “Promoty”, Finanšu nozares asociāciju, “A.W.Olsen & Partners” u. c.


Norises vieta un laiks:
Starptautiskais izstāžu centrs Ķīpsalā (Ķīpsalas iela 8, Rīga)
14. oktobrī 10.00–17.00
15. oktobrī 10.00–17.00

Sekojiet “RIGA COMM” jaunumiem: facebook, linkedin, instagram un twitter.

360207356_10993.jpg

Starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” ir nozīmīgākais tūrisma notikums Baltijā, kas ceļotājiem palīdz izvēlēties galamērķus un saplānot ceļojumus, bet tūrisma nozares profesionāļiem iegūt jaunus kontaktus un veidot sadarbības.

“Balttour 2024” notiks no 2. līdz 4. februārim.

Ceļot var dažādi! Gūsti jaunu pieredzi arī Tu!

  • Jauni ceļojumu veidi un iespējas
  • Latvijas bagātības
  • Baltijas tūrisma pērles
  • Citi galamērķi un nebijušas sajūtas
  • Izdevīgi piedāvājumi
  • Labākie auto ceļojumi

Izstādi organizē Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un norisi nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība “BT 1”

LIELDRAUGI

Logo - Rīga
Logo - Latvia Travel
Logo - Rīgas lidosta
Logo - Airbaltic
Logo - Tez TOUR 22 gadi
Logo - Travelnews.lv
Līgums ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru Nr. 17.1-1-L-2024/33
Logo

Ekspozīcija

“Atklāj Baltiju!”

  • Labi ieteikumi Latvijas, Igaunijas, Lietuvas apceļošanai
  • Jaunākie maršruti, tūrisma objekti un piedzīvojumi
  • Dažādas naktsmītnes, atpūtas iespējas, velo maršruti
  • Veselības un labjūtes tūrisms
  • Daudzveidīgi piedāvājumi no Latvijas novadiem
  • Aizraujošākie kaimiņvalstu tūrisma objekti
  • Amatnieku un mājražotāju darbu un gardumu tirdziņš

“Ceļo uz ārzemēm!”

  • Jaunumi populārākajos ārzemju kūrortos
  • Ceļazīmju pārdošana un aģentūru īpašie piedāvājumi
  • Lidojumu, autobusu un prāmju biļetes
  • Ceļošana ar savu auto, citas idejas un ieteikumi
  • Galamērķu un atpūtas programmu prezentācijas
  • Kolorīti dalībnieki no Eiropas un citiem kontinentiem
  • Baltijas jūras reģiona maršruti

Foto un video

Dalībnieki
  • Stendu skaits
  • Pārstāvēto tūrisma uzņēmumu skaits
  • Pārstāvēto pasaules valstu skaits
Apmeklētāji
  • Izstādes apmeklētāju skaits
  • Profesionālo apmeklētāju skaits * Prognoze

2024. gadā “Balttour” sagaida apmeklētājus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Skandināvijas, citām Eiropas un austrumu valstīm.