Jaunumi

Pasaulē slaveni dizaineri tiksies Ķīpsalā!


Pēters Ingversens (Dānija), Pols Maršāns (Francija), Lara Aranjo Džilji un Džovanni Otonello (Itālija) – tie ir pasaules modes aprindās augsti novērtēti un atzīti dizaineri, kas jau aprīļa sākumā viesosies Ķīpsalā.

4. aprīlī viņi uzstāsies seminārā “Mode. Kreativitāte. Koncepts”, savukārt 5. aprīlī šos modes guru redzēsim žūrijas sastāvā starptautiskajā jauno modes mākslinieku konkursā „Habitus Baltija 2014”. Abi šie pasākumi ir Rīga 2014 – Eiropas kultūras galvaspilsētas – notikums.

Modes dizainers Pēters Ingversens savas karjeras gaitas sācis kā stažieris uzņēmumā “Levi Strauss Europe”, kurā sāka ražot Rīgā dzimušā šuvēja Džeikoba Deivisa izgudrotās bikses tālajā 1873. gadā. Tās rotāja ar vara kniedēm stiprinātas kabatas, kas mums šodien zināmi kā Levi's zīmola džinsi. Šajā uzņēmumā Ingversens nostrādāja gandrīz 20 gadus, kļūstot par “Levi’s Europe” vadītāju. Meklējot jaunus izaicinājumus, 2004. gadā viņš izveidoja savu modes zīmolu “Noir” un kokvilnas audumu zīmolu “Illuminati II”. Vairāk: www.noir.dk

Seminārā Ingversens jaunajiem dizaineriem stāstīs, kā izmantot zīmola stāstu un DNS, lai izaicinājumiem bagātajā modes pasaulē izveidot spēcīgu un starptautiski pieprasītu zīmolu. Tāpat modes dizainers tiksies ar mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvjiem, kas šobrīd izpilda pasūtījumus, bet nākotnē vēlas veidot savu modes zīmolu.

Par to, kā radoši izpildīt vienkāršus apģērba dizaina un modelēšanas pasūtījumus, seminārā “Mode. Kreativitāte. Koncepts” pieredzē dalīsies dizainers un Modes mākslas un tehnoloģiju augstskolas ESMOD Paris pārstāvis Pols Maršāns. Viņš ir strādājis tādos modes namos kā „Yves Saint Laurent”, „Nina Ricci”, „Frederic Castet International” un „Cacharel”, tomēr viņa vislielākā kaislība un aizraušanās ir paša radītais apakšveļas zīmols „Paul Marchand”. Vairāk: http://paulmarchand-underwear.com/

Šiem lektoriem pievienosies arī modes guru no Itālijas – Eiropas Dizaina institūta Romā profesors Džovanni Otonello un modes eksperte Lara Aranjo Džilji.

Džovanni Otonello, kas ir ne vien profesors, bet arī luksusa zīmolu „Bottega Veneta”, „Hugo Boss”, „La Martina”, „Mandarina Duck”, „Rubelli” konsultants, seminārā stāstīs par dizaina konceptu (ko tas nozīmē, kas ir projekts un radošās domāšanas process). Viņš skaidros simbolus, pagātnes nozīmi mūsdienu dizainā, dizainera lomu un dizaina procesa norisi. Vairāk: www.globalblue.com/destinations/italy/milan/giovanni-ottonello-my-milan/

Savukārt dizainere Lara Aranjo Džilji, kas strādājusi kopā ar labi pazīstamo itāļu dizaineri Džordžo Armāni, vadījusi zīmolu „MiuMiu” un bijusi Eiropas Dizaina institūta Romā Modes katedras vadītāja, dalīsies pieredzē, kā radošumu var izmantot kā panākumu atslēgu modē.

Nepalaid garām unikālo iespēju!
Visiem, kam mode ir darbs, hobijs vai aizraušanās, vēl ir iespēja pieteikties semināram “Mode. Kreativitāte. Koncepts”, reģistrējoties: www.bt1.lv/bt1/fashion/index.php?link=00800060. Līdz 24. martam dalības maksa seminārā ir EUR 30, pēc 24. marta – EUR 35.

Vairāk par semināra programmu: www.bt1.lv/bt1/fashion/index.php?link=00800018

Starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” ir nozīmīgākais tūrisma notikums Baltijā, kas ceļotājiem palīdz izvēlēties galamērķus un saplānot ceļojumus, bet tūrisma nozares profesionāļiem iegūt jaunus kontaktus un veidot sadarbības.

“Balttour 2024” notiks no 2. līdz 4. februārim.

Ceļot var dažādi! Gūsti jaunu pieredzi arī Tu!

  • Jauni ceļojumu veidi un iespējas
  • Latvijas bagātības
  • Baltijas tūrisma pērles
  • Citi galamērķi un nebijušas sajūtas
  • Izdevīgi piedāvājumi
  • Labākie auto ceļojumi

Izstādi organizē Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un norisi nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība “BT 1”

LIELDRAUGI

Logo - Rīga
Logo - Latvia Travel
Logo - Rīgas lidosta
Logo - Airbaltic
Logo - Tez TOUR 22 gadi
Logo - Travelnews.lv
Līgums ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru Nr. 17.1-1-L-2024/33
Logo

Ekspozīcija

“Atklāj Baltiju!”

  • Labi ieteikumi Latvijas, Igaunijas, Lietuvas apceļošanai
  • Jaunākie maršruti, tūrisma objekti un piedzīvojumi
  • Dažādas naktsmītnes, atpūtas iespējas, velo maršruti
  • Veselības un labjūtes tūrisms
  • Daudzveidīgi piedāvājumi no Latvijas novadiem
  • Aizraujošākie kaimiņvalstu tūrisma objekti
  • Amatnieku un mājražotāju darbu un gardumu tirdziņš

“Ceļo uz ārzemēm!”

  • Jaunumi populārākajos ārzemju kūrortos
  • Ceļazīmju pārdošana un aģentūru īpašie piedāvājumi
  • Lidojumu, autobusu un prāmju biļetes
  • Ceļošana ar savu auto, citas idejas un ieteikumi
  • Galamērķu un atpūtas programmu prezentācijas
  • Kolorīti dalībnieki no Eiropas un citiem kontinentiem
  • Baltijas jūras reģiona maršruti

Foto un video

Dalībnieki
  • Stendu skaits
  • Pārstāvēto tūrisma uzņēmumu skaits
  • Pārstāvēto pasaules valstu skaits
Apmeklētāji
  • Izstādes apmeklētāju skaits
  • Profesionālo apmeklētāju skaits * Prognoze

2024. gadā “Balttour” sagaida apmeklētājus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Skandināvijas, citām Eiropas un austrumu valstīm.