BALTTOUR 2025

Nākamā starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” notiks 2025. gadā no 7. līdz 9. februārim Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā.

Uz tikšanos “Balttour 2025”!

Jaunumi

Vēl nebijusi iespēja – izej visus digitālā mārketinga ceļa posmus vienā dienā! 


Kur atrast pircēju, un kā to uzrunāt? Kā jau pirmajā reizē veiksmīgi palaist Facebook reklāmu? Kā panākt, lai pircējs kļūst par patstāvīgo klientu? Atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem sniegs pieredzējuši eksperti unikālā digitālā mārketinga pasākumā “Klientu ceļš līdz pirkumam”, kas notiks 10. novembrī uz Digitālā mārketinga skatuves izstādē “RIGA COMM 2017”.

Pasākums “Klientu ceļš līdz pirkumam” ir veidota tā, lai dienas laikā secīgi izietu cauri visiem sešiem klienta ceļa posmiem un izprastu, kā pircējs tiek līdz pirkumam un kā viņu mērķtiecīgi vadīt, lai viņš pieņemtu šo soli. Katrā posmā ir atšķirīgi komunikācijas kanāli, kas palīdz patērētāju virzīt tuvāk pirkumam.

“Tikai mērķtiecīga komunikācijas kanālu izmantošana uzņēmumam sniedz vislielāko atdevi. Ja zini, kurā posmā atrodas tavs uzņēmums vai klients, ir vienkārši izvēlēties attiecīgos komunikācijas kanālus – sākot no displeja (Youtube) reklāmām un baneriem, sociālo tīklu reklāmām līdz pat tādiem rīkiem kā SEO un satura mārketingam. Izprotot digitālā mārketinga ceļu, tā dažādos posmus un attiecīgos komunikācijas kanālus, uzņēmums spēs sasniegt augstākus pārdošanas rezultātus un lietderīgi investēt esošos resursus,” ir pārliecināta vadošā digitālā mārketinga apmācību centra Latvijā un oficiālā Google mācību centra “Digital Journey” pārstāve Evita Britte.

Prezentācijas vadīs pieredzējuši digitālā mārketinga eksperti, tostarp digitālā mārketinga stratēģis Kristiāns Patmalnieks (“Infinitum”), Ieva Cimmermane (“Inspired”), Facebok reklāmas stratēģis Ralfs Goba (“Digital Journey”).

Arī izstādes pirmajā dienā, 9. novembrī, uz Digitālā mārketinga skatuves norisināsies daudzpusīgi semināri par digitālo pārdošanu un mārketinga rīkiem internetā. Pasākumi uz Digitālā mārketinga skatuves abās izstādes dienās notiks latviešu valodā. Nopērkot “RIGA COMM 2017” biļeti, Digitālās mārketinga skatuves pasākumus varēsit apmeklēt bez papildu maksas.

Vēl “RIGA COMM 2017” 9. un 10. novembrī notiks Lietu interneta (IoT) konference, “Executive Forum”, “AI ML Bots”, “Blockchain” un „Smart HR” konferences, “Horizon 2020” kontaktbirža u. c. Vairāk par “RIGA COMM 2017” pasākumu programmu http://rigacomm.com/lv/programma/

Izstādē “RIGA COMM” pakalpojumu un ražošanas nozaru uzņēmēji, valsts iestāžu un organizāciju dažādu līmeņu vadītāji un dažādu nozaru profesionāļi varēs iepazīt aptuveni 80 aktuālāko Baltijas un ārvalstu digitālo pakalpojumu sniedzēju un produktu izstrādātāju piedāvājumu, konsultēties ar zinošiem speciālistiem un kopīgi izvēlēties piemērotākos risinājumus savam biznesam vai organizācijai.

“RIGA COMM” rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1. Digitālā mārketinga skatuves programma ir veidota kopā ar sadarbības partneriem – vadošo digitālā mārketinga apmācību centru Latvijā un oficiālo Google mācību centru “Digital Journey” un digitālo mārketinga aģentūru "Infinitum 8".

Biļetes
Digitālā mārketinga skatuves programmu, “AI ML Bots” konferenci un citus “RIGA COMM” notikumus, izņemot “Horizon 2020” kontaktbiržu (iepriekšēja reģistrācija), var apmeklēt, iegādājoties “RIGA COMM” biļeti. Biļete derīga visām izstādes dienām.

Biļetes cena – 15 eiro. Tuvojoties pasākumam, biļetes kļūs dārgākas. Biļetes var iegādāties izstādes mājaslapā www.rigacomm.com vai arī biļešu platformā BezRindas.lv.

Sekojiet mums:
www.facebook.com/RigaComm
www.twitter.com/RigaComm

1410319316_7351.jpg

Starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” ir nozīmīgākais tūrisma notikums Baltijā, kas ceļotājiem palīdz izvēlēties galamērķus un saplānot ceļojumus, bet tūrisma nozares profesionāļiem iegūt jaunus kontaktus un veidot sadarbības.

“Balttour 2024” notiks no 2. līdz 4. februārim.

Ceļot var dažādi! Gūsti jaunu pieredzi arī Tu!

  • Jauni ceļojumu veidi un iespējas
  • Latvijas bagātības
  • Baltijas tūrisma pērles
  • Citi galamērķi un nebijušas sajūtas
  • Izdevīgi piedāvājumi
  • Labākie auto ceļojumi

Izstādi organizē Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un norisi nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība “BT 1”

LIELDRAUGI

Logo - Rīga
Logo - Latvia Travel
Logo - Rīgas lidosta
Logo - Airbaltic
Logo - Tez TOUR 22 gadi
Logo - Travelnews.lv
Līgums ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru Nr. 17.1-1-L-2024/33
Logo

Ekspozīcija

“Atklāj Baltiju!”

  • Labi ieteikumi Latvijas, Igaunijas, Lietuvas apceļošanai
  • Jaunākie maršruti, tūrisma objekti un piedzīvojumi
  • Dažādas naktsmītnes, atpūtas iespējas, velo maršruti
  • Veselības un labjūtes tūrisms
  • Daudzveidīgi piedāvājumi no Latvijas novadiem
  • Aizraujošākie kaimiņvalstu tūrisma objekti
  • Amatnieku un mājražotāju darbu un gardumu tirdziņš

“Ceļo uz ārzemēm!”

  • Jaunumi populārākajos ārzemju kūrortos
  • Ceļazīmju pārdošana un aģentūru īpašie piedāvājumi
  • Lidojumu, autobusu un prāmju biļetes
  • Ceļošana ar savu auto, citas idejas un ieteikumi
  • Galamērķu un atpūtas programmu prezentācijas
  • Kolorīti dalībnieki no Eiropas un citiem kontinentiem
  • Baltijas jūras reģiona maršruti

Foto un video

Dalībnieki
  • Stendu skaits
  • Pārstāvēto tūrisma uzņēmumu skaits
  • Pārstāvēto pasaules valstu skaits
Apmeklētāji
  • Izstādes apmeklētāju skaits
  • Profesionālo apmeklētāju skaits * Prognoze

2024. gadā “Balttour” sagaida apmeklētājus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Skandināvijas, citām Eiropas un austrumu valstīm.