BALTTOUR 2025

Nākamā starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” notiks 2025. gadā no 7. līdz 9. februārim Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā.

Uz tikšanos “Balttour 2025”!

Jaunumi

Esi pirmais! “RIGA COMM 2017” iepazīsti digitālās vides jaunumus un mārketinga inovācijas!


Kādas ir jaunākās digitālā mārketinga tendences? Kā mašīnmācīšanās ietekmē Google reklāmas? Kā pareizi izmantot Instagram sava biznesa attīstībai? Kā izdevīgāk veidot Facebook reklāmu? Uz šiem un vēl citiem aktuāliem jautājumiem varēsiet rast atbildes 11 lietderīgās lekcijās kopā ar sertificētiem Google treneriem un nozares labākajiem ekspertiem jau 9. novembrī izstādē “RIGA COMM 2017” Ķīpsalā.

“Digitālo mārketingu tieši iespaido vide, kurā mēs dzīvojam, un paradumi, kādi cilvēkiem veidojas tehnoloģiju iespaidā. Tāpēc Digitālā mārketinga skatuves programmas saturs izstādes pirmajā dienā galvenokārt ir veltīts videi, kas veido mūsu paradumus, tādējādi ietekmējot arī mārketinga attīstības virzienu. Lekcijās runāsim par jauniem komunikāciju kanāliem un veidiem, automatizāciju un citiem digitālās vides jaunumiem un inovācijām,” norāda vadošā digitālā mārketinga apmācību centra Latvijā un oficiālā Google mācību centra “Digital Journey” pārstāve Evita Brilte.

Latvijas labākie Google treneri, analītiķi un nozares profesionāļi –Jānis Birģelis (“Infinitum 8”), Krišjānis Zalcmanis (“iMarketings.lv”), Mārtiņš Kažemaks un Gundars Grāpis (“Top Media”), Laura Annija Hausmane un Evita Brilte, (“Digital Journey”), Anete Aramina (“Initiative Latvia”), Daniels Cipeņuks (“MaxTraffic”), Līga Strazdiņa (“Triple20”), Toms Panders un Anete Briede “Setupad”, Edvards Rūdolfs Daniels un Gustavs Asaris (“Influent”) – 40 minūšu garās aizraujošās lekcijās iepazīstinās un izglītos par Programmatic Advertising, Google AdWords un Analytics, Google Display Network, Google Apps un e-pasta mārketingu.

Piemēram, kādus datus var iegūt un kā lietot Google Analytics 360 – par to pastāstīs Google Analytics speciālists Jānis Birģelis, kā ar mājaslapas marķēšanas palīdzību sasniegt augstākus pārdošanas rezultātus – Google AdWords speciālists Krišjānis Zalcmanis. Savukārt Evita Brilte dalīsies savās zināšanās, kā efektīvi strādāt digitālajā vidē, kā izvairīties no neprofesionalitātes, lietojot biznesa e-pastu, un visiem zināmām un ne tik zināmām patiesībām par biznesa e-pasta etiķeti, bet Anete Aramina dalīsies pieredzē, kā izvēlēties īsto aģentūru, ko pirkt un ko nepirkt no aģentūras. Būs arī daudzi citi ikdienā derīgi padomi par digitālās pārdošanas un mārketinga rīkiem un to praktisku lietošanu ikdienā un reāli piemēri.

Izstādes otrajā dienā, 10. novembrī, uz Digitālā mārketinga skatuves norisināsies pasākums, kas interesentiem piedāvā vēl nebijušu iespēju – iziet visus digitālā mārketinga ceļa posmus vienā dienā! Pasākums “Klientu ceļš līdz pirkumam” ir veidots tā, lai dienas laikā secīgi izietu cauri visiem sešiem klienta ceļa posmiem un izprastu, kā pircējs tiek līdz pirkumam un kā viņu mērķtiecīgi vadīt, lai viņš pieņemtu šo soli.

Pasākumi uz Digitālā mārketinga skatuves abās izstādes dienās notiks latviešu valodā, izņemot atsevišķas lekcijas angļu valodā. Nopērkot “RIGA COMM 2017” biļeti, Digitālās mārketinga skatuves pasākumus varēsiet apmeklēt bez papildu maksas.

Līdztekus šim 9. un 10. novembrī izstādē “RIGA COMM” norisināsies arī “Executive Forum”, Lietu interneta konference, Mākslīgā intelekta konference, “Pure//Baltics.Launch”, “Smart HR”, “Blockchain” konferences, “Horizon 2020” kontaktbirža, semināri par digitālo mārketingu un biznesa tehnoloģijām. Vairāk par “RIGA COMM 2017” pasākumu programmu http://rigacomm.com/lv/programma/

Izstādē “RIGA COMM” pakalpojumu un ražošanas nozaru uzņēmēji, valsts iestāžu un organizāciju dažādu līmeņu vadītāji un dažādu nozaru profesionāļi varēs iepazīt aptuveni 80 aktuālāko Baltijas un ārvalstu digitālo pakalpojumu sniedzēju un produktu izstrādātāju piedāvājumu, konsultēties ar zinošiem speciālistiem un kopīgi izvēlēties piemērotākos risinājumus savam biznesam vai organizācijai.

Izstādi “RIGA COMM” organizē Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1. Digitālā mārketinga skatuves programma ir veidota kopā ar sadarbības partneriem – vadošo digitālā mārketinga apmācību centru Latvijā un oficiālo Google mācību centru “Digital Journey” un digitālo mārketinga aģentūru “Infinitum 8”. Sadarbības partneri: Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, Latvijas Blockchain asociācija, “Proact IT Latvia”, “ALSO Latvia”, “Sem.lv”, “ExportScene”, Riga AI ML and Bots Meetup, “Mailigen” un „BlueOrange”.

Pasteidzies! Biļetes kļūs daŗgākas.
Biļete derīga visām izstādes dienām. Biļetes cena šobrīd – 15 eiro. No 28. oktobra biļetes cena – 20 eiro. Pasākuma laikā biļetes kļūs dārgākas. Tās var iegādāties izstādes mājaslapā www.rigacomm.com vai arī biļešu platformā BezRindas.lv.

Sekojiet mums:
www.facebook.com/RigaComm
www.twitter.com/RigaComm

45715731_7397.png
749497575_7397.jpg

Starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour” ir nozīmīgākais tūrisma notikums Baltijā, kas ceļotājiem palīdz izvēlēties galamērķus un saplānot ceļojumus, bet tūrisma nozares profesionāļiem iegūt jaunus kontaktus un veidot sadarbības.

“Balttour 2024” notiks no 2. līdz 4. februārim.

Ceļot var dažādi! Gūsti jaunu pieredzi arī Tu!

  • Jauni ceļojumu veidi un iespējas
  • Latvijas bagātības
  • Baltijas tūrisma pērles
  • Citi galamērķi un nebijušas sajūtas
  • Izdevīgi piedāvājumi
  • Labākie auto ceļojumi

Izstādi organizē Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un norisi nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība “BT 1”

LIELDRAUGI

Logo - Rīga
Logo - Latvia Travel
Logo - Rīgas lidosta
Logo - Airbaltic
Logo - Tez TOUR 22 gadi
Logo - Travelnews.lv
Līgums ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru Nr. 17.1-1-L-2024/33
Logo

Ekspozīcija

“Atklāj Baltiju!”

  • Labi ieteikumi Latvijas, Igaunijas, Lietuvas apceļošanai
  • Jaunākie maršruti, tūrisma objekti un piedzīvojumi
  • Dažādas naktsmītnes, atpūtas iespējas, velo maršruti
  • Veselības un labjūtes tūrisms
  • Daudzveidīgi piedāvājumi no Latvijas novadiem
  • Aizraujošākie kaimiņvalstu tūrisma objekti
  • Amatnieku un mājražotāju darbu un gardumu tirdziņš

“Ceļo uz ārzemēm!”

  • Jaunumi populārākajos ārzemju kūrortos
  • Ceļazīmju pārdošana un aģentūru īpašie piedāvājumi
  • Lidojumu, autobusu un prāmju biļetes
  • Ceļošana ar savu auto, citas idejas un ieteikumi
  • Galamērķu un atpūtas programmu prezentācijas
  • Kolorīti dalībnieki no Eiropas un citiem kontinentiem
  • Baltijas jūras reģiona maršruti

Foto un video

Dalībnieki
  • Stendu skaits
  • Pārstāvēto tūrisma uzņēmumu skaits
  • Pārstāvēto pasaules valstu skaits
Apmeklētāji
  • Izstādes apmeklētāju skaits
  • Profesionālo apmeklētāju skaits * Prognoze

2024. gadā “Balttour” sagaida apmeklētājus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Skandināvijas, citām Eiropas un austrumu valstīm.