Kā piedalīties? Sazināmies!

Rezervē laukumu
Reģistrācijas maksa
Par viena eksponenta vai koeksponenta dalību izstādē –
150 €
Stendu laukuma cenas
* lielāks par 30 m²
Dalībnieks saņem:
- projektu grupas atbalstu un konsultācijas dalībai izstādē;
- dalībnieku kartes, autostāvvietas kartes;
- viesu kartes klientiem (to skaits ir atkarīgs no laukuma apjoma; papildu kartes var iegādāties par puscenu no biļešu pamatcenas); kā arī:
- izstādes e-katalogā tiek ievietota informācija par uzņēmumu;
- mājaslapā tiek publicēta informācija par uzņēmumu vai produktu, pievienojot saiti uz uzņēmuma mājaslapu.
Dokumentācija
Apbūvē laukumu
Standarta stendu veidi
Stenda pamatapbūvē (25 € / m²) ir iekļauta stendu montāža ar Octanorm konstrukcijām un demontāža, apgaismojums, un uzņēmuma nosaukums uz stenda karnīzes.
Lai izveidotu Jums vispiemērotāko stendu, sazinieties ar mums!
Papildaprīkojums
Ikviena stenda ierīkošanai piedāvājam papildu servisu un aprīkojumu: stendu konstrukcijas, mēbeles, paklājus, elektrības rozetes, kā arī izgatavot reklāmas bannerus, iekārt objektus griestos un saņemt citus pakalpojumus.
Papildaprīkojuma nomas katalogsEsi pamanāms!


Dizaina oriģinālstendi
Lai stends izceltos kopējā izstādes ekspozīcijā, iesakām izvēlēties dizaina apbūvi.

Stends pēc iepriekš sagatavota projekta
Stenda pamatapbūvē ir iekļauta stendu montāža ar “Octanorm” konstrukcijām un demontāža, apgaismojums un uzņēmuma nosaukums uz stenda karnīzes.
Papildpakalpojumi jūsu stendam
- stenda dizaina, konstrukciju projektēšana
-
stenda papildaprīkojuma noma
(t. sk. mēbeles, vizuālā tehnika, noformēšana, lielformāta apdruka, grīdas segumi, elektropieslēgumi, noliktavas pakalpojumi u. c. pēc tiešsaistes kataloga) - stenda personāla noma
- loģistikas pakalpojumi (pēc apakšuzņēmēju tarifiem)
- kafejnīcas pakalpojumi stendā un izstādē (t. sk. galdu klāšana, trauku īre, viesmīļi, floriste pēc expocafe.lv piedāvājuma)
- biroja un sakaru pakalpojumi (t. sk. interneta kabeļpieslēgums un WiFi pēc apakšuzņēmēju tarifiem)
- īpaši skaņas, gaismas, multimediju nodrošināšanas pakalpojumi u. c. pēc tiešsaistes kataloga
- kabinetu, pārrunu telpu īre
Kā piedalīties? Sazināmies!

Reklamējies
Palieliniet stenda popularitāti un apmeklētību izstādē – izmantojiet iespēju publicēties un reklamēties izstādes informatīvajā laukā un vidē!
Mājaslapa, sociālie tīkli un mediji
Ieinteresējiet savu mērķauditoriju vēl pirms izstādes apmeklējuma, lai izstādē “Balttour” viņi meklētu tieši jūsu stendu!
- Atsūtiet savu ziņu par jaunumiem, ceļošanas iespējām un aktualitātēm, ar kurām iepazīstināsiet izstādes apmeklētājus.
- Atsūtiet ziņu par īpašajiem piedāvājumiem, ja plānojat izstādē labas cenas precēm vai pakalpojumiem.
- Iesūtiet pievilcīgus un zīmīgus foto un video, kas ilustrē jūsu piedāvājumu izstādē.
Mēs publicēsim bez maksas jūsu informāciju “Balttour” mājaslapā, “Facebook” un “Instagram” kontos. Atsūtīto izmantosim arī izstādes oficiālajās preses relīzēs, kas tiek izsūtītas nacionālajiem un reģionālajiem medijiem un publicēšanas gadījumā sasniedz vēl lielāku auditoriju.
Sūtiet informāciju PR projektu vadītājai!
Katalogs
Piedāvājam izvietot izstādes elektroniskajā katalogā jūsu uzņēmuma logotipu vai pakalpojuma, produkta zīmi!
- Logotips vai zīme tiks ievietota izstādes elektroniskajā katalogā līdzās jūsu uzņēmuma nosaukumam.
- Klikšķinot uz logotipa, atvērsies jūsu norādītā mājaslapa.
- Ātra un tieša piekļuve informācijai veicinās zīmola atpazīstamību!
Logotipa ievietošanas cena: 21 € + PVN 21 %
Svarīgi!
Logotipu vai zīmi ir iespējams ievietot tikai pie konkrēta izstādes eksponenta (koeksponenta) ieraksta e-katalogā.
Sazinieties ar projektu vadītāju.
Īrē konferenču telpas
Izstādes laikā rīkojiet seminārus, prezentācijas, profesionālos kongresus un tikšanās! Mēs izīrējam tam īpaši piemērotas telpas un nodrošinām servisu.

Mūsu telpas:
- konferenču zāle Nr. 1 – ventilācija, klimata kontrole, ietilpība 200 cilvēku;
- konferenču zāle Nr. 2 – ventilācija, ietilpība 70 cilvēku;
- konferenču zāle Nr. 3 (halles Nr. 2 balkons) – ventilācija, ietilpība 400 cilvēku.
Konferenču zāles ir pieejamas rezervāciju pieteikšanas kārtībā.
Ikdienā vidējā īres cena konferenču zālēm ir 500 € / h. Dalībniekiem izstādes laikā piedāvājam 50 % atlaidi:
– piektdien 250 € / h; – sestdien un svētdien – 150 € / h. Visas summas ir norādītas bez PVN 21 %.
Īres cenā ietilpst zālei atbilstošs konferenču aprīkojums.
Par papildu maksu ir pieejams plašāks tehniskais aprīkojums, kā arī ēdināšana, tulkošana, poligrāfija u. tml. Sazinieties ar projektu vadītāju.
Kā reklamēties? Pastāstīšu!

Kontakti


ekspozīcija un aprīkojums







Serviss
Stenda aprīkošana
Stendu konstrukcijas, mēbeles, paklāji, elektrības rozetes, podesti, piekares sistēmas, logotipu izvietošana u. c. – meklējiet papildaprīkojuma cenrādī.
+371 25449216 dainis.bricis@bt1.lvPārvadājumi un muitas pakalpojumi
Par pārvadājumiem un muitas pakalpojumiem lasiet Izstāžu centra mājaslapā:
PārvadātājiVīzu noformēšana
Pēc klientu pieprasījuma nodrošinām ielūgumu noformēšanu un nepieciešamo dokumentu kārtošanu, lai saņemtu vīzu iebraukšanai Latvijas Republikā.
+371 67065018 gatis.ozols@bt1.lvKafejnīca “Expo Cafe”
- Ēdināšanas pakalpojumi stendā, konferenču vai kafejnīcas zālēs. Piedāvājam arī viesmīļa pakalpojumus.
- Ēdināšanas taloni – stenda darbiniekiem u. c.
- Trauku un inventāra noma.
“Expo Cafe” mājaslapa šeit.
+371 29764113 cafe@rigaexpo.lvPartnerviesnīcu piedāvājums
Rekomendējam izstāžu dalībniekiem un profesionālajiem apmeklētajiem izmantot mūsu partnerviesnīcu pakalpojumus. Lai saņemtu rezervācijas promo kodu, aicinām sazināties ar savas izstādes projektu vadītāju.
Partnerviesnīcas