Veiksmīgi noslēdzies “Balttour 2019” biznesa forums

30. janvārī viesnīcā “Wellton Riverside SPA Hotel” norisinājās izstādes-gadatirgus “Balttour 2019” biznesa forums, kas pulcēja 145 tūrisma nozares profesionāļus no visas Latvijas. Forumā speciālisti varēja uzzināt par dažādiem mūsdienu tūrisma mārketinga digitalizācijas izaicinājumiem, biežākajiem klupšanas akmeņiem un iespējamajiem risinājumiem.

Digitālā mārketinga aģentūras “Infinitum” speciālisti Kristiāns Patmalnieks, Laura Celmāra, Jānis Birģelis un Irbe Katrīna Zolneroviča klātesošos iepazīstināja ar sociālo tīklu nozares, reklāmas un mājaslapu lietošanas tendencēm. Vērtīgas zināšanas par sadarbības partneru un klientu finanšu uzticamības pārvaldību sniedza “Kredītinformācijas biroja” komercdirektors Intars Miķelsons.

Digitālā satura mārketinga aģentūras “New Black” eksperte Kristīne Rasnača piedāvāja aizraujošu lekciju par mileniāļiem jeb “tūkstošgades paaudzi” – viņu raksturojumu un efektīviem veidiem, kā šo paaudzi uzrunāt tūrisma nozarē. Lekciju īpaši “Balttour” forumam izstrādāja populārais sociālo mediju guru Artūrs Mednis.

Lai reģionu tūrisma dzīves organizatori varētu veiksmīgāk piesaistīt tūristus no dažādām Latvijas pilsētām, biznesa augstskolas “Turība” asociētais profesors, Tūrisma pētniecības centra vadītājs, SIA “Balticvision Riga” izpilddirektors Ēriks Lingebērziņš prezentēja tikko notikuša vērienīga pētījuma “Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju ceļošanas paradumi Latvijā un vispārējās iekšzemes tūrisma tendences” rezultātus.

Savukārt aviokompānijas “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs Sanda Teihmane foruma dalībniekiem atklāja 2019. gada vasaras jaunos galamērķus – Štutgarti (Vācija) un Ļvovu (Ukraina). “airBaltic” foruma apmeklētājiem sarūpēja arī šīm valstīm raksturīgu cienastu.


Organizatori

alta logo bt1 logo

Sadarbībā ar

airbaltic